torstai 19. syyskuuta 2013

Hello!

I'm baaack! Ja kelatkaa, mun paino ei edes noussut loman aikana! 76,4kg paino tänään! :) Ilo se on pienikin ilo.

Kävin eilen ravitsemusterapeutilla. Menin siis sinne mun keliakian, en niinkään laihduttamisen takia. Titidididii. Määräys kilpirauhaskokeisiin. Käytiin läpi mun ruokavaliota ja terapeutti totes että mun painon pitäis tippua ihan reilusti mun syömisillä pelkästäänkin ja siihen liikunta päälle niin pitäis tapahtua vaikka mitä. Lisäks multa lähtee hiuksia ihan saatanasti ja hikoilen epänormaalilla tavalla jne jne... No YTHS:n aikaa odotellessa... -.-' Tavallaan toivoisin että mun painon tippumattomuus johtuu kilpirauhasen häiriöstä tms, vaik eihän sitä tietenkään toivo sairautta itelleen. Mut sais ainakin jonkun syyn miksei mitään tapahdu... 

Mua inhottaa ku mun kylkiluut törröttää ylävatsasta mut alavatsa näyttää ku oisin raskaana... Miksei ne voi tasaantua silleen tasasesti koko mahalle? :(

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti