sunnuntai 27. heinäkuuta 2014

I'M BACK



Hello! Meikä on bäck! Ihan vaan sen kunniaks että tän blogin alottamisesta on vuosi. Noei vaan.... Mullahan siis kävi pikku vibat ja unohdin tän blogin tunnukset, mut nyt löysin ne mystisesti mun kännykän uumenista. Oon kaivannut tätä ja uuden blogin perustaminen on käynyt mielessä usein, mutta mitä sitä uutta alottamaan, kun tää kerran toimii taas!

No mitä mulle sit kuuluu? Oon kirjottanu tänne viimeks aika tarkkaan 9 kuukautta sitten. 9 kuukaudessa on tapahtunut paljon. Paino suhteen ei kyllä niinkään, mutta kerron tästä kohta. Melkein heti ton viimesimmän postauksen jälkeen muutin omilleni, joka paransi mun elämää ihan jokaisella tavalla mitä vaan voi kuvitella. Oon super-paljon onnellisempi nykysin, mulla on vuoden aikana tullut muutamia ihania ystäviä, masennus on paljon paljon paljon parempi... Tiedän ettei mun syöminen oo ihan terveellä pohjalla vieläkään, mut parempaa kohti mennään.

Treenit on jatkunut koko vuoden, olin tammi-helmikuussa fitfarmin superdieetillä, joka toimi mun kohdalla ihan ok. Mulla oli paino joulukuussa about siinä 74kg kohdalla, ja siinä se pysy suunnilleen tohon tammikuun loppuun, milloin alotin SD:n. Kuuden viikon puristuksen jälkeen se oli noin 71kg. Ei ihan sitä mitä haettiin, mut senttejä lähti ihan hyvin. Tällä hetkellä paino on jumittanut siinä about 68kg kohdalla varmaan kaks kuukautta. Oon nyt kesän syönyt n.1200kcal päivässä ja treenannut 5-8 kertaa viikossa. Kerran kahessa viikossa on ollu mässypäivä, jollon oon syöny sämpylöitä ja jugurttipähkinöitä ja valkohomejuustoa. Kolme asiaa mitä kaipaan. Tällä hetkellä kaipaan vaan motivaatiota, koska paino ei tipu. Oon tosi hukassa, koska tiedän etten pysty enää laskemaan kaloreita tosta, mutta en myöskään pysty lisäämään liikuntaa. I don't know what to do. Tuntuu turhalta jatkaa näin, koska mitään ei tapahdu. 

Vaik syöminen on vähän mitä on, niin treeni tosiaan kulkee. Ilmottauduin elokuun lopussa olevaan midnight runiin ja mä perkele aion juosta sen 10km. Nimenomaan juosta. Ei välttämättä mahdotonta, juoksen nyt semmosia 7-8kilsan lenkkejä. Yks päivä lenkille tuli pituutta 12 km, mut totuuden nimissä on pakko myöntää et kävelin siitä pienen osan. 
Juoksemisen lisäks treeneihin kuuluu salia ja vähän vaihtelevasti jumppia. Salilla teen kolmijakosta ohjelmaa (jalat, olkapää-ojentaja, rinta-selkä-hauis) ja hyvin kulkee. Voimat on lisääntynyt ihan huimasti ja tällä hetkellä mun suurimmat muutokset tapahtuukin salipainoissa, ei niinkään mun omassa painossa. Koitan hokee itelleni et lihas kasvaa ja siks paino ei tipu, mut en tiedä. 
Noi jumpat on nyt kesällä vähän ollu tuskan takana. Pumpissa oon yrittäny käydä, mut sali on houkuttanu enemmän. Sh'bamissa ja combatissa on tullu käytyä kans vaihtelevasti. 

Kävin tossa yhessä vaiheessa juoksemassa aika ahkerastikin Malminkartanon portaita, mut nyt mulla ei taas oo autoa käytössä nii sinne on vähän hankalampi päästä. Mut aina kun on auto nii oon yrittäny sinne mennä, koska se on varmaan tehokkain treeni mitä tiedän. 

Anyway, en tiedä onko täällä enää ketään, mut ajattelinpahan kertoo et oon bäck ja palaan kyllä pian nykysten kroppakuvien ja mittojen kanssa, so stay tuned!


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti