maanantai 8. heinäkuuta 2013

Alku

Moikka! Mä tarviin motivaatiota, mutta en haluu kertoa tästä kenellekkään julkisesti. Mitä jos epäonnistunkin? Mitä ihmiset sit sanois? 

Mulla on siis projekti. Oon päättänyt, että kesällä 2014 mä käytän shortseja. Kesällä 2014 mä aion käyttää tiukkaa toppia. En tiedä paljon painan. En oon käynyt vaa'alla ehkä yläasteen jälkeen. Nyt oon 22. En vaan uskalla. Viimeksi kun kävin, sairastuin jonkunlaiseen diagnosoimattomaan bulimiaan. Mulle merkkaa vaan yks asia ja se on makkaroiden koko. Kesällä 2014 aion mahtua farkkuihin, joiden tuumakoko ei ala kolmosella ja paitaan jonka koko ei ala nelosella. 

Koska en halua tietää painoani (tiedän, pitäis ehkä tietää, mutta en vielä pysty siihen... Mun yks tavote on että syksyllä uskallan punnita itteni.) niin oon mitannut itteni ja näitä mittoja seuraamalla pidän itteni ja toivottavasti tänne ilmestyvät lukijatkin informoituina, että missä mennään. Lätkäsen tänne kuvatkin varmaan tällä viikolla jossain vaiheessa.

Reiden ympärys: 65cm
Hauiksen ympärys: 34cm
Vatsan ympärys navan kohdalta: 92cm
Takapuolen ympärys: 114cm

Mitä mä sit oon tähän asti tehnyt? Oon liittynyt salille, jossa mun on pakko olla jäsenenä vähintään vuosi. On joo kokeiltu saleja ilman sitoutumista, mutta kun jaksan käydä niissä tasan kuukauden. Nyt raha menee tililtä joka kuukausi, joten pakko on myös sinne salille mennä sit... Oon nyt pari viikkoa käynyt salilla ja jumpissa noin 4-5 kertaa viikko ja eilen alotin myös hölkkäämisen pitkästä aikaa, mutta en oo varma kestääkö mun vanha rasitusmurtuma juoksua, mutta katellaan varovasti. Päivittelen tänne aina viikon lopulla kyseisen viikon liikunnat ja toivottavasti näin saan itteni motivoitua salille useammin. Saatte haukkua mua, jos liikunnat alkaa näyttämään huonoilta!

Ruokavalion suhteen oon jättänyt suurimman osan herkuista pois ja koitan saada pidettyä kalorit noin 1400 ja 1600 kalorin välillä, mutta mun ongelmana noiden herkkujen jäätyä pois on, että syön vähän liiankin vähän ja lisäksi se vanha bulimiapeikko vaanii aina kun sallin itselleni pienenkin herkun.

Käytän laskemisessa apuna kiloklubia ja ihan perinteistä vaakaa ja kynää ja paperia. Koitan pitää täällä jonkunlaista ruokapäiväkirjaakin, ainakin joskus.

En mä tiedä mitä muuta voisin tähän hätään kertoa... Kerron kyllä myöhemmin mun liikuntahistoriasta ja siitä miten tähän ollaan tultu. 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti