maanantai 8. heinäkuuta 2013

Viikon 27 liikunnat


Maanantai: -
Tiistai: Crosstrainer 20min + Core 30min
Keskiviikko: Salilla personal trainerin kanssa 55min + crosstrainer 15min
Torstai: Crosstrainer 30min + Core 30min
Perjantai: Kävely-hölkkä yhdistelmä 45min
Lauantai:-
Sunnuntai: Body Pump 60min
Eniten varmaan koko viikossa ärsyttää etten ehtinyt Body Balanceen, koska olin töissä. Tosta eilisen pumpista on kyl pakko sanoa, että olin niin ylpee itestäni sen jälkeen! Siis mähän yleensä meen intoa täynnä pumppiin ja 15 minuutin jälkeen yleensä sit vannon etten koskaan enää tuu uudelleen. Kävin siellä viime sunnuntaina ja meinasin pyörtyä hauisbiisin aikana. Eilen pakotin itteni uudelleen sinne ja tällä kertaa oli paljon helpompi tehdä! Inhoon vaan sitä olkapääbiisiä niin paljon ettei mitään rajaa! Mun ylävartalossa ei käytännössä oo ollenkaan lihaksia...
Sen mun PT:kin on huomannut ja keskiviikkona se laittokin mut tekee TRX:llä ihan pirun kauan. Samoin avustettuja dippejä tein itku kurkussa. Toisaalta jalkoja kun tein nii se sai ihan huolella latoo lisää niitä painoja sinne. 
Mua vähän ärsyttää, että en koskaan ehdi salille, jos oon lauantaina töissä. Pääsen klo 16 ja sali menee kiinni klo 17, joten kun ottaa huomioon puolen tunnin matkan nii siinä ei paljon ehtis treenaamaan... Mut onneks nyt noita lauantaivuoroja mulla ei ookkaan ennen elokuuta ja sillonkin taitaa olla vaan yks vuoro! 
Haluisin kokeilla spinningiä TAAS mut en tiedä oonko päässy mun traumoista yli. Asuin vuoden ulkomailla ja siellä mun salilla spinningissä kävi vaan paikallisen urheilujoukkueen pelaajia. Ne oli siis kaikki miehiä. Ne mulkoili mua niin vihasesti siellä, etten uskaltanut mennä enää takasin sinne spinningiin. No, epäilen et suomalaiset miehet ei kovin sankoin joukoin spinningissä käy... Ehkä sit ens viikolla mä uskallan! :)


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti