sunnuntai 28. heinäkuuta 2013

Viikon 30 liikunnat

Maanantai: crosstrainer 70min + kuntosali 30min
Tiistai:  crosstrainer 45min + core 30min
Keskiviikko: bodypump 60min + crosstrainer 20min
Torstai: crosstrainer 35min + core 30min
Perjantai: crosstrainer 40min + kuntosali 30min
Lauantai: kävely-hölkkä yhdistelmä 45min
Sunnuntai: bodypump 60min + crosstrainer 45min + kuntosali 30min

Nyt näyttää melko hyvältä sanoisin! Ens viikolla tosin pitää muutama päivä huilata. Huomenna mulla on PT-tapaaminen, joten saa taas vetää sellaseen rääkin että ei mitään rajaa.

Ainut mikä tässä viikossa masentaa on toi perjantai. Tai sain sit lopulta ihan hyvä treenin tehtyä, mutta kun mun itsetunto ei kestä sitä et ähkin salilla naama punasena kun vieressä vetää 50 kilonen nätti tyttö minishortseissa 5 kertaa isommilla painoilla kun ite hikoilee pää punasena. Ehkä saan joskus mun itsetunnon takasin ja pystyn käyttämään minishortseja salilla...

2 kommenttia:

  1. Moi! Lukaisin koko blogin läpi samantien. Itekin oon harrastanut mm. suruun syömistä ja mulla taitaa olla suht saman verran matkaa normaalipainoon kuin sullakin. Ollaan samanikäisiä ja olenpahan muuten ollut vaihdossakin, niin kuin sinäkin. :)

    Jään seurailemaan, paljon tsemppiä projektiin ja muuhunkin elämään! :)

    Täällä mun laihdutusblogi

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Itseasiassa kävinkin just yks päivä sun blogia lukemassa ja jäin sitä seurailemaan :) Kiva lukea et joku on samassa tilanteessa kun ite :)

      Poista