perjantai 2. elokuuta 2013

Eroon bodypump-kammosta

Oon elämässäni kokeillut bodypumpia kolmeen otteeseen - joskus lukiossa, kaks vuotta sitten ja nyt tänä kesänä. Kahtena ekana kertana kävin kerran ja totesin aina: "Ei enää koskaan". Nyt juhannuksen jälkeen pakotin itteni kokeilemaan kaksi kertaa - jäin pahasti koukkuun. Nyt oon puoltoista kuukautta käynyt kaks kertaa viikossa pumpissa ja ah, oon niin löytänyt mun lajin! Tiedän et teen vielä ihan säälittävän pienillä painoilla, mut onneks kehitystä on jo havaittavissa. 

Tässäpä nämä painot vielä niin voitte sitten naureskella mulle:

Lämppäri: 5kg
Kyykyt:7kg
Rinta: 3kg käsipainot ja 5kg tanko
Selkä: 7kg
Ojentajat: Ranskalaisissa punnerruksissa 5kg, dipit ilman painoja ja kick backit 2½kg kiekolla.
Hauikset: 4kg (hei come on, kesäkuussa hyvä et jaksoin tehä kahella kilolla...!)
Askelkyykyt: Tanko 5kg, askelkyykyt ja toiminnalliset kyykyt 2½kg kiekolla
Olkapäät: 2½kg kiekot vipunostoissa, mac raisesissa ja pystysouduissa, pystypunnerruksissa 5kg tanko
Core: 5kg kiekko 

Voin päivitellä painoja seuraavan kerran just ennen kun ohjelma loppuu nii katotaan onko yhtään kehitystä tästä :) 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti