perjantai 30. elokuuta 2013

10 irtokarkkia

Söin tänään 10 irtokarkkia. Ja oon voinut pahoin koko loppupäivän. Mun maha on kun ilmapallo, mua yrjöttää pelkkä ajatuskin jne jne... Mulla alko loma ja meil on duunissa ollu tapana viedä lomakarkkeja, ja no... Oli pakko ottaa muutama. Mut kun mua ällöttää nyt. Ei niinkään mikään ahdistus tai katumus, vaan ehkä enemmänkin fyysinen OKSETUS. Ja tää turvotus. En tiedä onks se sokeri vai mikä, mut mun maha on kun ilmapallo! Mietin jo että oonko syönyt vehnää tai ohraa vahingossa, mut luin tosi tarkkaa jokaisen laarin tuoteselosteet... Tietty irtokarkeissa on riski kontaminaatioon mut... En tiiä sit... No eipähän ainakaan tarvii seuraavaan pariin kuukauteen taas karkkiin koskea. 

Asiasta kukkaruukkuun. En oo uskaltanut punnita itteeni nyt vähään aikaan, en ehkä kestä jos painolle ei oo tapahtunut mitään. Huomenna on pakko. Sunnuntaina lähen reissuun ja haluun tietää miten hyvin pystyn kontrolloimaan mun painoa ilman varsinaista liikuntaa. Hyvä asiahan täs mun tilanteessa on se, että en voi vetää Italiassa pizza tai pastaövereitä, ja yleensä (tai aika usein) ainut ruoka mitä voin syödä ravintoloissa on salaatti. 

2 kommenttia:

  1. Mitä paremmin syö sitä kamalammaksi olon tekee kun välillä nappaa jotain herkkuja. Ainakin näin oon itse huomannut :/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Niin kai.... No, ei ainakaan tee vähään aikaan mieli syödä mitään herkkuja =)

      Poista