torstai 15. elokuuta 2013

Epäonnistunut

Kun on masentunut niin kokee olevansa epäonnistunut ihmisenä - tääkin koko paska taas osotti sen. Ei musta oo mihinkään. En pysty edes laihtumaan, miten pystyisin tekemään mitään muutakaan? 

Mulla oli eilen tentti, johon periaatteessa oisin osannut vastata. Kahen tunnin jälkeen vaan totesin, että en jaksa kirjottaa. Miks kirjottaisin kun oon niin paska muutenkin? Ei ketään varmaan edes kiinnosta mun tenttivastaukset. 

En usko, että pystyn koskaan tekemään ketään onnelliseksi. Siis miestä. Kuka nyt haluis lihavaa naista? Saatika tämmöstä paskaa, joka ei onnistu missään. Ilman miestä en voi lisääntyä ja noh, mikä mun tarkotus oikeestaan sit on? En tosin edes tiedä mitä haluun elämältä, en oo koskaan miettinyt sitä, koska en koskaan oo varsinaisesti uskonut, että jaksaisin edes näin kauan.

Haluun apua, mutta en sitä saa. Yksityiseen ei oo varaa ja terveyskeskus nauraa räkäsesti päin naamaa et joo kaikki me ollaan joskus vähän surullisia. Joo mut entä kun herää yöllä miettimään et entä jos huomenna hyppäiskin junan alle? Totesin joskus 18-vuotiaana että en koskaan tuu näkee mun 25-vuotispäivää. No tällä vauhdilla en tuu edes näkemään mun 23-vuotispäivää.

Mut eipä se mua kyllä enää kiinnostakaan.

Uskomatonta miten onnellinen olin kun mun paino tippu. Nyt se vaan pysyy paikallaan, jopa nousee puol kiloa päivässä. 

En enää jaksa. Meen ostamaan kilon irtokarkkeja ja kaupan tyhjäks sipseistä. Kuolen lihavana, mut ainakaan mun ei oo tarvinu kitua viimesiä hetkiä jollain vitun porkkanoilla.

2 kommenttia:

  1. Toivottavasti sulla on pian parempi mieli, ja toivottavasti pääset johonkin juttelemaan. Ite menin ekana koulupsykologille, onko teillä sellasta? Mä en tunne sua, mut tiiän silti ettet oo mikään paska. Etkä lihava.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. YTHSlla on Helsingissä ihan mahdotonta päästä psykologin puheille :( Et ei paljon siitäkään apua...

      Poista