sunnuntai 25. elokuuta 2013

Viikon 34 liikunnat

Maanantai: Bodycombat 60min
Tiistai: Core 30min + crosstrainer 30min
Keskiviikko: Bodypump 60min + crosstrainer 15min
Torstai: -
Perjantai: -
Lauantai: Core 30min + crosstrainer 20min
Sunnuntai: Bodypump 60min

Mun pohkeet oli koko viikon ihan jumissa ton combatin takia, mutta varmasti eksyn vielä uudelleen combat tunnille, oli se verran hauska laji.  Pumppi mua on vähän ottanu päähän ku siihen on miksattu jotain vuoden 2009 ohjelmaa, mistä en tykkää yhtään... No enää tää viikko, sit oon kaks viikkoa ulkomailla ja sit tuleekin jo uudet ohjelmat. Odotan innolla! 

Harmittaa jo ku tästä viikosta tulee tosi kiireinen; huomenna koitan ehtii aamulla salille ku oon iltavuorossa, sen jälkeen ehdinkin vasta torstaina salille... Ja sunnuntaina ois lento kohti Italiaa...!

2 kommenttia:

  1. Sun blogi vaikuttaa tosi kivalle! Laitoin heti lukulistalle niin pääsen seuraamaan sun matkaa.

    Itsellänihän on vähän sama tilanne, että olis vähän pudotettavana jotta olisi normaalipainoinen. On muuten ihanaa kun noi uudet LEsMills ohjelmat tulee, kun itse en osaa mennä keskenkaiken vetäsee vaan aina pitää aloittaa ohjelma alusta jos haluaa tunneilla käydä :DD

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hih kiva jos tykkäät :))) Joo mä oon ihan pihalla taas ku meijän salilla on nyt elokuussa mixattu jotain vanhaa ja uutta sarjaa sekasin :D Haluun tehä aina sitä samaa :D HAhah

      Poista