maanantai 19. elokuuta 2013

Ruokapäiväkirjaa

Moi! Huomasin tossa pari päivää sit et paino oli ihan reilusti tullut alas, toissapäivänä näytti 77,4kg. En oo uskaltanut tänään käydä, koska en haluu pompata siinä joka päivä. Oon kyllä vähän skeptinen ton painon suhteen, sillä toi vaaka on vähän reistaillu... Pitää varmaan alkaa salilla punnitsee. Siellä kaikkien laihojen tyttöjen edessä läski punnitsee ittensä. "Jee".

Näh. Jos vaikka välillä puhuttais muista aiheista. Puhutaan vaikka siitä mitä mä syön.

Maanantai 19.8. ruokapäiväkirja:

Aamiainen:
250g 0,5% maitorahkaa
70g lakkoja
140g mustikkakeittoa

Lounas:
200g fetasalaattia sis. tomaatti,kurkku, salaatti, feta ja 1rkl oliiviöljyä (tai siis oli hintalapun painossa 200g, jätin osan fetasta syömättä)
300g Saarioisten bataattisosekeitto
150g rasvaton mustikka-vadelma jugurtti

Välipala:
150g proteiinirahkarae, kolme marjaa
2,5dl rasvaton latte

Päivällinen:
250g 0,5% maitorahkaa
400g mustikkakeittoa
3 pientä keltaista luumua

Iltapala:
Kaurapuuro (1dl gluteenitonta kauraa ja 2,5dl vettä)

Kiloklubin mukaan 1660kcal ja P:29% R:28% ja HH:43%. Oon laskenut ton salaatin fetan rasvasimman vaihtoehdon mukaan, kun en tosiaan siitä tiedä minkä "vahvusta" se oli. Vähän suoraan sanottuna vituttaa toi mun kahviaddiktio. Siit tulee joka päivä se ~120kaloria ylimäärästä, mut ku en vaan pysy hereillä töissä ilman sitä... 

Tohon päälle liikunnaks aamulla kävely junalle (about 1,5km) ja tunnin bodycombat.

Mulla on muuten yllättävä ongelma. Mun urheilurintsikoiden kuminauha on venynyt. Saan nyrkin sieltä alta läpi. Oli kiva huomata combatissa se. Siinähän sit hypit 55 minuuttia D-kupin tisseillä ilman mitään tukea. Jee.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti